Koronavírus ide, vagy oda, a BMW bizony nem hezitál és a terveknek megfelelően 2020 nyarán, vagyis idén megindul a tisztán elektromos iX3 gyártása Kínában. Erről a márka vezérigazgatója, Oliver Zipse beszélt:

Hirdetés

„A felkészülés a tervek szerint halad, annak ellenére, hogy a koronavírusos-helyzet miatt bizonytalanság van a világban.”

A 2018-as Kínai Autószalonon debütáló tanulmányautó egyedi karosszériajegyeit a BMW i divízió kék árnyalata szegélyezi, így a zárt „hűtőrács” kerete mellett a márkalogó körvonala, a két oldalsó küszöbtoldat és a hátsó lökhárító diffúzorbetéte is ebben a színben pompázik!

A BMW terve egyértelmű, nem kívánnak milliárdokat költeni egy különálló, tisztán elektromos padlólemez kifejlesztésére, helyette olyan megoldáson dolgoznak, ami lehetővé teszi, hogy a belsőégésű motoros, a plug-in hibrid és a tisztán elektromos hajtáslánc is egy soron legyen beépíthető a legyártandó modellbe.

Érdesség, hogy amikor a BMW észak-amerikai részlege megtudta, hogy az iX3 74 kWh kapacitású akkupakkja nem teszi lehetővé az ott mérvadó 200 mérföldes limitet, leállították a típus forgalmazását.