A dolgok komolyra fognak fordulni 2019-ben, ez egyre valószínűbb.
Miközben jelenleg az elektromos autókat még a velük egy ligában játszó belsőégésű-motoros autókkal hasonlítjuk össze, lassan eljön az idő, amikor majd a hagyományos meghajtású modellek helyére érkezőkkel kell elvégezni az összehasonlítást. Jelenleg az a helyzet, hogy egy elektromos meghajtást sokkal könnyebb továbbfejleszteni és több erőt kihozni belőlük, mint egy belsőégésűből. A Nissan pedig erre alapozva elég merész tervet forral, konkrétan a prémium szegmensből kívánnának vásárlókat átcsalogatni magukhoz. Az első számú célpont a BMW 1-es sorozatának vásárlórétege. A japán vállalat meggyőződése, hogy a 2019-ben érkező E-Plus verzió (60 kWh-s akkucsomaggal) már el fog gondolkodtatni sok embert, akik benzines vagy dízel 1-est vennének. Az i3-at nem is tekintik ellenfélnek.
Nézzük meg az alábbi specifikációs listát:
Európában évente 10.000 db 1-es BMW-t adnak el, nemsokára kiderül, bejön-e a Nissan terve.