A dolgok komolyra fognak fordulni 2019-ben, ez egyre valószínűbb.

Miközben jelenleg az elektromos autókat még a velük egy ligában játszó belsőégésű-motoros autókkal hasonlítjuk össze, lassan eljön az idő, amikor majd a hagyományos meghajtású modellek helyére érkezőkkel kell elvégezni az összehasonlítást. Jelenleg az a helyzet, hogy egy elektromos meghajtást sokkal könnyebb továbbfejleszteni és több erőt kihozni belőlük, mint egy belsőégésűből. A Nissan pedig erre alapozva elég merész tervet forral, konkrétan a prémium szegmensből kívánnának vásárlókat átcsalogatni magukhoz. Az első számú célpont a BMW 1-es sorozatának vásárlórétege. A japán vállalat meggyőződése, hogy a 2019-ben érkező E-Plus verzió (60 kWh-s akkucsomaggal) már el fog gondolkodtatni sok embert, akik benzines vagy dízel 1-est vennének. Az i3-at nem is tekintik ellenfélnek.

Nézzük meg az alábbi specifikációs listát:

Európában évente 10.000 db 1-es BMW-t adnak el, nemsokára kiderül, bejön-e a Nissan terve.

[ult_createlink title=”Regisztrálj a fórumunkba! ” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fforum%2F||target:%20_blank|” link_hover_style=”Style_1″ text_color=”#06c100″ heading_style=”font-weight:bold;” title_font_size=”desktop:20px;”][ult_createlink title=”Legyél Vendégblogger! ” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fe-autosok-kozossege%2F||target:%20_blank|” link_hover_style=”Style_1″ text_color=”#06c100″ heading_style=”font-weight:bold;” title_font_size=”desktop:20px;”][ult_createlink title=”Kövess minket a Facebookon is! ” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” link_hover_style=”Style_1″ text_color=”#06c100″ heading_style=”font-weight:bold;” title_font_size=”desktop:18px;”]