A hivatalosan már március 1-jétől kapható I-Pace luxus SUV komoly tényező lesz a piacon, ám saját töltőhálózattal még nem rendelkezik, mint mondjuk amerikai vetélytársa, a Tesla.
A Jaguar első SUV-ja több komoly tulajdonsággal fog rendelkezni, köztük a 90 kWh-s akkumulátorcsomagra támaszkodó elektromos hajtáslánc, amelynek teljesítménye a 400 lóerőt is elérheti, míg nyomaték tekintetében 700 Nm-ről szólnak a hírek. A hatótávolság optimista becslések szerint az 500 kilométert is elérheti. De, a 322 kilométer már biztos! Várhatóan az I-Pace négy változatban lesz elérhető, belépőszintet képviselő I-Pace S LED fényszórókkal, Meridian hangrendszerrel és 18 colos felnikkel mutatkozhat be, míg a csúcsot jelentő I-Pace First Edition esetében bőrkárpit, fűthető ülések, panoráma napfénytető, head-up display.
Ám a gyártónak ezek a tulajdonságok kevesek lehetnek a tömegből kitűnéshez és egy merész lépéssel arról döntöttek, komoly összegeket fognak fordítani egy saját töltőhálózat telepítésére, ezzel is növelve a márka presztízsét. Elsősorban olyan helyszíneken jelenhetnek meg a dedikált töltők, ahol amúgy gyér a töltőlefedettség, valamint az I-Pace SUV-t árusító márkakereskedések közelében.
Bár a teljes képhez az is hozzátartozik, hogy a JLR Australia igazgatója, Matthew Wiesner szerint a töltők telepítése elsősorban nem az autógyártók felelőssége lenne.
Tehát, bár a brit márka hajlandó saját töltőket telepíteni, nem gondolja, hogy saját hatáskörébe tartozna ennek kivitelezése. De az biztos, hogy a potenciális ügyfeleket befolyásolhatja a választásnál egy ilyen tény.