A hivatalosan már március 1-jétől kapható I-Pace luxus SUV komoly tényező lesz a piacon, ám saját töltőhálózattal még nem rendelkezik, mint mondjuk amerikai vetélytársa, a Tesla.

A Jaguar első SUV-ja több komoly tulajdonsággal fog rendelkezni, köztük a 90 kWh-s akkumulátorcsomagra támaszkodó elektromos hajtáslánc, amelynek teljesítménye a 400 lóerőt is elérheti, míg nyomaték tekintetében 700 Nm-ről szólnak a hírek. A hatótávolság optimista becslések szerint az 500 kilométert is elérheti. De, a 322 kilométer már biztos! Várhatóan az I-Pace négy változatban lesz elérhető,  belépőszintet képviselő I-Pace S LED fényszórókkal, Meridian hangrendszerrel és 18 colos felnikkel mutatkozhat be, míg a csúcsot jelentő I-Pace First Edition esetében bőrkárpit, fűthető ülések, panoráma napfénytető, head-up display.

Ám a gyártónak ezek a tulajdonságok kevesek lehetnek a tömegből kitűnéshez és egy merész lépéssel arról döntöttek, komoly összegeket fognak fordítani egy saját töltőhálózat telepítésére, ezzel is növelve a márka presztízsét. Elsősorban olyan helyszíneken jelenhetnek meg a dedikált töltők, ahol amúgy gyér a töltőlefedettség, valamint az I-Pace SUV-t árusító márkakereskedések közelében.

Bár a teljes képhez az is hozzátartozik, hogy a JLR Australia igazgatója, Matthew Wiesner szerint a töltők telepítése elsősorban nem az autógyártók felelőssége lenne.

Tehát, bár a brit márka hajlandó saját töltőket telepíteni, nem gondolja, hogy saját hatáskörébe tartozna ennek kivitelezése. De az biztos, hogy a potenciális ügyfeleket befolyásolhatja a választásnál egy ilyen tény.

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-facebook-square” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-comments” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]