Alig néhány napja rántotta le a leplet a NIO a megújult ES6 tisztán elektromos modelljéről. A legfrissebb hírek szerint pedig, több mint harmincezer előrendelés érkezett mindössze három nap alatt a kínaiak második generációs modelljére.
Az eredetileg 2018-ban bemutatott és piacra dobott ES6 volt a NIO legolcsóbb és legkelendőbb tisztán elektromos modellje, amely 2020-ban a NIO eladásainak 64 százalékát, 2021-ben 45 százalékát, míg 2022-ben pedig a 46 százalékát adta. Azonban a NIO elkötelezett az NT 2.0 platformon alapuló új modelljei iránt, így az ES6 frissítése is időszerű volt.
A CarFans kínai fogyasztói magatartáskutató ügynökség legújabb jelentése szerint az ES6 hatalmas felhajtást produkált a megjelenése utáni napokban. A nyilvánosságra hozott adatok szerint minden egyes NIO szalonban átlagosan 90 darab előrendelés érkezett az ES6-ra, ebből 20 előrendelő előleggel is bebiztosította rendelési szándékát. Mindez nagyjából 330 üzlettel számolva 29 700 előrendelést tesz ki, vagy 6 600 visszaigazolt rendelést jelent.
Továbbá Sun Shaoujun a CarFans szakembere elárulta azt is, hogy az előrendelések lemondási aránya körülbelül 10 százalék ilyen esetben. A legtöbb potenciális ügyfél 30 és 40 év közötti férfi vagy kisgyermekes pár volt. Míg a legtöbb megrendelés Pakingből, Sanghajból vagy éppen Vuhanból érkezett.