Fokozódik a probléma az LG Chem akkucellák hiánya miatti helyzet az Audinál. Ahogyan arról január végén beszámoltunk, az Audi komoly átszervezésekre kényszerült az e-tron SUV-kat összeszerelő brüsszeli üzemében, tekintve, hogy az LG Chem nem tud (vagy nem is akar) elegendő akkucellát szállítani a típus összeszereléséhez. Akkor még azt gondolat a vállalat, hogy átszervezések elegendők lesznek a probléma megoldódásáig, ám sajnos nem így lett.
A német Handelsblatt szerint a helyzet odáig romlott, hogy az Audi a teljes e-tron gyártósor leállítására kényszerült. Az Audi szerint csupán pár napos leállásról van szó, de a problémák ismeretében nem lepődnénk meg semmin már. A bajokról elsőként a francia ‘l’Echo’ számolt be, amit aztán maga az Audi is kénytelen volt megerősíteni.
A brüsszeli Audi gyár eddig napi 20 darab e-tron SUV-t tudott legyártani. Tervben volt a napi 24 darabra növekedés, de a fenti hírek fényében természetesen ez a terv is elnapolásra került. Apró érdekesség, hogy a Ford Mustang Mach-E is a Lengyelországban gyártott LG Chem akkucellákra alapozza a meghajtását, de a Ford teljesen nyugodt a témában. Továbbra is fennakadás nélkül tervez azzal, hogy a lengyel cellákat Mexikóba szállítmányozza és ott szerelik össze azokat akkupakkok formájában.