Nem elég a nyomaték és a kW? Ha Teslád van, már ezen is lehet segíteni!

0

Az e-autók egyik vitathatatlan előnye a lenyűgöző gyorsulás, ami nagyban köszönhető a teljes nyomaték azonnali rendelkezésre állásának. Nem sok tuninggal foglalkozó cégnek fordult meg a fejében, hogy az elektromos autók hajtásláncába, vagy akkumulátorába piszkáljon bele. Ezen cégek elsősorban eddig inkább a futómű hangolásával értek el sikereket, ám az osztrák Steinbauer úgy döntött, ideje előrukkolni valami újdonsággal.

Az elgondolás középpontjában egy dobozka áll, amit a hátsó motor kábelkötegéhez lehet plug-and-play módon csatlakoztatni. Az egyéb kiegészítő dolgokkal együtt a teljes művelet közel 45 percet vesz csupán igénybe és teljes mértékben visszaépíthető gyári állapotra.

Sajnos jelenleg csak a Tesla Model S-hez érhető el a fekete dobozka, abból is csak a 90D és a P90D kivitelekhez. Előbbi esetében az alap 306 kW 340 kW-ra, míg a P90D esetében az alapesetben 340 kW 390 kW-ra növelhető. Ezzel együtt természetesen a nyomatékok értékei is növekednek: a P90 esetében 660 Nm-ről 792 Nm-re ,míg a P90D-nél 967 Nm -ről 1160 Nm-re.

A finomságok sora azonban itt még nem ér véget. Meg tudják növelni a regeneratív fékezés visszatöltő képességét (50 Kw-ról 100 kW-ra), valamint az akkupakk hőmenedzsmentjéhez is hozzá tudnak nyúlni, hogy előbb felmelegedjen, amikor arra szükség van.

A lehetőség tehát adott, kérdés, ki tenné ki ilyen mértékű beavatkozásnak az autóját?

Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed. Vagy ha nincs Facebook fiókod akkor regisztrálj a megújult fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. „e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!