A Volkswagen hamarosan gyártásba küldi az erősebb GTX és a hétüléses verziót az ID.Buzz kisbuszból.
A VW idén márciusban mutatta be az ID.Buzz névre keresztelt tisztán elektromos kisbuszát, melyre rekordmennyiségű előrendelés érkezett. A napokban pedig újra jelentkezett a Volkswagen és újabb részleteket közölt a Buzz jövőbeli változatairól, köztük az erősebb GTX és a hosszú, hétszemélyes változatról.
Az eddig is világos volt, hogy jön egy teljesítményorientált verzió az ID.Buzz-ból, de ez az első alkalom, hogy hivatalos képeket tett közzé a Volkswagen az erősebb kisbuszról. Igaz, ez csak egy közeli felvétel a kormánykerékről, de a piros varrás a piros betétekkel, plusz a GTX felirat nem hétköznapi teljesítményről árulkodik. Az biztos, hogy az ID.Buzz GTX verzió kétmotoros hajtásláncot kap, akárcsak az ID.4 GTX vagy az ID.5 GTX.
Ezekben a modellekben két villanymotor 295 lóerős rendszerteljesítményt és 460 newtonméter rendszernyomatékot biztosít.
Továbbá a Volkswagen a VWCV (Volkswagen Haszonjárművek) prezentációjában megjegyzi, hogy a hosszú tengelytávú ID.Buzz is összkerékhajtást kap. Azonban további részletet nem árult el a német vállalat. Mindez azt jelentheti, hogy az ID.Buzz LWB vagy az Európában értékesített ID.4 Pro 4Motion 261 lóerős hajtásláncát, vagy az ID.Buzz GTX-ét kaphatja. A hosszú tengelytávú modell a MEB platformon elérhető legnagyobb, 111 kWh kapacitású akkumulátort kínálja majd.
A fenti kép alapján a hosszú tengelytávú ID.Buzz a hátsó túlnyúlás hosszával lesz hosszabb a szériamodellnél, ezzel bőséges helyet biztosítva az utasoknak és csomagjaiknak.
Végezetül a Volkswagen mutatott egy képet a hétüléses verzióról is. A csomagtérben látszólag nem sok hely marad, de a Volkswagen ID.Buzz LWB megoldja ezt a problémát, és még mind a hét ülés elhelyezésével is tisztességes méretű csomagtartót kínál a piacon.