Szinte az összes európai autógyár jelen van Kínában, hiszen ez jelenleg a világ legnagyobb és leggyorsabban bővülő autós piaca. Egy nem kínai autógyártó viszont csak úgy lehet jelen, hogy közös leányvállalatot alapít egy kínai autómárkával. A VW esetében ez a JAC autógyár, így lett közös alapítású cégük neve a JAC Volkswagen.

Hirdetés

Némi késéssel pedig a napokban kezdték el árusítani a már 2018 áprilisában bemutaott E20X típust. Ha pedig sok olvasónknak ismerős a forma, az nem véletlen, elég csak szemügyre venni a VW konszern egyik itthon is kapható termékét, ami SEAT Arona néven fut:

Gyakorlatilag tehát mondhatjuk, hogy Kína ismét egy olyan elektromos autót kapott, ami valószínűleg itthon is nagy népszerűségnek örvendene, pláne ha az ára is hasonló lenne, mint a távol-keleten. Az ottani kezdőár 16.450 euró, míg egy jobban felszerelt verzió 17.730 euró, igaz ezek már az ottani állami támogatással csökkentett árak.

A hajtáslánc két fő eleme egy 49,5 kWh-s akkupakk és a 92 kW teljesítményű elektromos motor, melyek együttesen 402 km hatótávot biztosítanak a kínai szabványok szerint. Az autó hossza 4,13 méter.

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/