A harc tovább folytatódik a Plaid Tesla Model S és a Porsche Taycan között a Nürburgringen.

Hirdetés

Mint ahogyan arról korábban már beszámoltunk, a Porsche és a Tesla között komoly harc folyik a Nürburgring leggyorsabb köréért. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a Tesla egy Plaid néven emlegetett hárommotoros extrán átalakított Model S prototípust vitt a zöld pokolba. Musk azt is elmondta, hogy a P100D+ Model S egy hétüléses verzió.

Tegnapi hírünk szerint pedig egyáltalán nem biztos, hogy a volt Forma-1 világbajnok, Nico Rosberg fogja vezetni a prototípust. Erre a német Auto Motor und Sport egyik megfigyelője hívta fel a figyelmét a német szaklapnak. Szinte biztos, hogy a Nordschleife  szakértőjét, Thomas Mutsch-t kérték fel a Plaid rekorddöntésére.

Mutsch sisak a Model S-ben.

Továbbá a német lap embere szerint Mutsch 7:23-as köridőt futott a pályán. Csak a tisztázás végett, ez egy szintén nem hivatalos idő ami csak egy tesztkör ideje. Plusz infóként még annyit, hogy ezt egy mezei stopperrel mérte a német lap megfigyelője.

A Porsche Taycan 7:42 alatt ért körbe a 20,6 kilométeres Nürburgringen, ez közel 20 másodperccel több mint amit a Plaid Model S produkált a felhős, 18 fokos pályán.

A “cicaharc” egyre érdekesebb, de várjuk ki a holnap esti hivatalos menetet, és állítólag a Tesla egy másodikat is fog menni szombaton, amennyiben elsőre nem sikerül a rekorddöntés. Erre azonban könnyen lehet, hogy nem lesz szükség.

Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed. Vagy ha nincs Facebook fiókod akkor regisztrálj a megújult fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/