Értékesítési stratégiát vált a Tesla

0

A következő napok nagy híre a Teslával kapcsolatban az lesz, hogy megjelent a sokat várt 35ezer dolláros kezdőárú Model 3, amiről Gaben is megírta az összefoglalót. Ezen autó megjelenésével párhuzamosan a Tesla egyre inkább az online kereskedelem felé helyezné át az értékesítési stratégiát.

Ez sajnos magával hozza a tényt, hogy sok fizikai kereskedés fog megszűnni. Amik meg is maradnak, azok elsősorban forgalmasabb helyszíneken fognak működni, legfőképp tájékoztató céllal, amit a leendő elnevezés is takar: “Tesla information centers“. A lépés elsősorban arra irányul, hogy az internetes megrendelés révén minél szélesebb körben értékesíthető legyen az autó, továbbá -ahogyan eddig is-, saját kézben tartsa az értékesítést, kiszállítást és szervizelést is. Ez pedig az elérhető hasznot maximalizálja minden esetben, így valahol érthető a döntés. Másrészt a márkakereskedések fenntartása is nagy költséggel jár, amit ezzel a lépéssel ugyancsak vissza tudnak vágni.

A kaliforniai e-autó gyártó sajnos nem adott meg erről pontos számokat, bizonyára sokan kíváncsiak lennének, hogy hol szűnnek meg helyileg a Tesla üzletek.

További érdekesség, hogy a Tesla az autó megvásárlása és átvétele után 7 napig, vagy 1000 mérföldig (1600 km) visszaveszi az autót, ha nem elégedett vele az ügyfél. Számításaik szerint ilyen nem nagyon lesz, hiszen aki egyszer kipróbálja az elektromos autózást, azt hamar elvarázsolja az élmény. Ez történt csapatunk legújabb tagjával, Gáborral is 🙂

Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed. Vagy ha nincs Facebook fiókod akkor regisztrálj a megújult fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/