Még 2017 decemberében beszélt erről a lehetőségről először a cég kereskedelmi igazgatója, Paul Senrnia.

Nos, nem is kellett olyan sokat várni a beharangozott újdonságra, hiszen a szeptemberi Cenex-LCV kiállításon már be is mutatja a Tritium a legfrissebb újdonságát. Amint lesz további információnk az újdonságról, természetesen azonnal beszámolunk róla!

[ult_buttons btn_title=”Hirdess nálunk! Katt ide!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fmediaajanlat%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#06c100″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#06c100″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#06c100″ btn_color_border_hover=”#06c100″ btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#06c100″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]

Az újdonság töltési teljesítménye skálázható lesz, ami azt jelenti, hogy mi magunk is megadhatjuk, hogy milyen teljesítménnyel töltsön az autónk, ha ilyen oszlopot veszünk majd igénybe valamikor. Azt azért tudni kell, hogy a mai autók jelentős része még csak csak az 50 kW-os teljesítményű villámtöltést tudja fogadni, de azért már látszik a jövő, például a Jaguar I-Pace, Porsche Taycan, vagy az Audi e-tron képében.
A Tritium bár ausztrál vállalat, Európában is jelentős szerephez jutott eddig is már és a bővülés csak tovább növekedhet. Angliában például az 50 kW-os villámtöltők (CHAdeMO és CCS is) piacának 20%-a az övék, míg Norvégiában 50%, Európában pedig 15% ez a szám.

Magyar vonatkozása is van a Tritium vállalatnak, hiszen a Nemzeti Közművek ZRt. 12 darab Tritium Veefil-RT 50 kW DC villámtöltőre adott le rendelést!

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]