A Siemens és a Cranfield Egyetem egy teljesen önvezető rendszerrel felszerelt 1965-ös Ford Mustangot vitt Goodwoodba. Azonban elég csúnya vége lett a bemutatónak, bár a vállalat előre közölte, hogy túl sok mindenre nem érdemes számítani, és még eléggé pilot módban van az átépítés. A Cranfield Egyetemmel közösen vitt projekt végeredményeképp elkészülő autóval kapcsolatban sok még a kérdőjel, ám azt már tudhatjuk, hogy az alkalmazásra kerülő szenzoroknak köszönhetően a Mustang képes arra, hogy az előtte lévő 1.86 kilométeres útszakaszt feltérképezze, majd a kapott adatokból 3D térképet készítsen. A módosításokat tökéletesen elrejtették, hiszen kívülről mindössze két szenzor észrevehető, ezek a motorháztetőnél és a csomagtartónál kerültek elhelyezésre.
A Siemens nem az elismerő első helyért utazott a híres felfutóra, hanem azt a célt tűzte ki, hogy időeredménytől függetlenül teljesítsék a pályát. Többé kevésbé sikerült is! Annyit azonban tudni illik, hogy a Mustang rendszere csak GPS jel alapján tájékozódik, ami nem éppen a legmegbízhatóbb. Néha önálló életre is kelt, és teljesen másfelé vette az utat. Még szerencse,hogy az autóban ült egy biztonsági sofőr aki nagyon sokszor közbeavatkozott, elkerülve a falnak ütközést.
A videón is látszik, hogy végigment az autó a pályán, de nagyon sokszor korrigálni kellett. Azt nem értem, hogy a Siemens miért mutatott be egy ennyire félkész rendszert?