Az elmúlt hetek genfi eseményei elkerülték a Faraday Future-t, de pár napja jelezte azért a vállalat, hogy élnek még és köszönik, jól megvannak.

A tavalyi év nem volt unalmas a FF-nél, balhék és hírek sokasága látott napvilágot velük kapcsolatban. Többször temették már a céget, ám valaki mindig kihúzta őket a bajból. Ilyen hír volt tavaly például a Tata pénzügyi injekciója, hiszen Kínai források szerint a Tata Group 900 millió dollárt fektetett a Faraday Future-be, 10%-os részvénycsomagért cserébe. Emlékezzünk vissza, így indult a Tesla is, mikor a Daimler 2009 május 19-én bevásárolt 50 millió dollárnyi részvényt. Fontos azonban elmondanunk, hogy ezt a tranzakciót hivatalosan egyik fél sem erősítette meg.

Vezetői szinten is voltak mozgolódások, amiről mi is beszámoltunk még januárban.

Még egy komoly visszhangot kiváltó témát megemlítenénk. Pontosabban azt, miszerint az egykori FF vezetők Stefan Krause és Ulrich Kranz úgy döntött a távozás után, hogy közösen alapítanak egy új startup céget, EVELOZCITY néven. A vádak szerint magukkal vitték a FF addigi technikai tudását és tapasztalatait.

Szóval balhék azok voltak rendesen, ám a startup most egy kész autókból álló flottával jelentkezett be, bizonyítandó, hogy azért ők még játékban vannak. A hírek szerint az autók 130 kWh kapacitású akkucsomaggal vannak felszerelve, ami összesen 1050 lóerőt táplál, nagyjából 600 km hatótávon.
“Növekvő flottánk autói bár még béta állapotúak, de készen állnak a tesztelésekre, finomításokra, miközben folyamatosan feszegetjük az FF91 határait”
Ennek bizonyítására közölték a nyitóképünknek beillesztett fotót, amin az említett flotta szerepel.

A vállalat téli teszteket is végzett az autón, amiről képeket is nyilvánosságra hozott:

A FF továbbra is kitart azon állítása mellett , hogy az év végére kijönnek egy működő modellel, nagyon várjuk már!

Forrás: electrek.com, e-cars.hu

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-facebook-square” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-comments” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]