Tavaly januárban bukkant fel egy új játékos az elektromos terepjárók piacán, a Bollinger. A Bollinger Motors a New York feletti Hobart városában székel, járművük a B1 pedig összkerék-meghajtású, az ezeket mozgató első és hátsó motorok veszteség nélküli teljesítménye pedig 355 LE. A cég tervezőmérnöke, John Hutchinson szerint a jármű ideális lesz terepre, hiszen nagy nyomatékot tud leadni folyamatosan, ami kifejezetten előny a terepezésnél. Továbbá az alumínium karosszéria és a könnyen cserélhető kasztni elemek is további extra finomságok. Az autó igazi terepe lehet még a tanya vagy farm környéki munkák ellátása is.
Az egész koncepció arra épült fel, hogy amiben csak tudnak, ragaszkodnak a lehető legegyszerűbb megoldásokhoz, így tartva alacsonyan a majdani vételárat. Az alábbi képeken az utastér látható, ami alapján az látszik, hogy sikerült magukat tartani az egyszerűséghez, de sajnos az alacsony vételárhoz már nem igazán.
A B1 és B2 elnevezésű elektromos terepjárókban egy 120 kWh-s akkupakk található, ám ennek ellenére is magas, 125.000 dolláros kezdőárral nyit a gyártó. Meglátásuk szerint a gyártás jövőre, míg a kiszállítások csak 2021-ben kezdődhetnek meg. Kérdés persze, hogy ennyi pénzért ki veszi meg ezeket a járműveket.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. „e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu