Legyen szó bármilyen maghajtású személyautóról, a céges flottavásárlások alaposan meg tudják dobni egy-egy típus eladási számait. Németországban egy új üdvöske készül épp az élre törni a céges Mondeo és Passat-uralta listán. Ráadásul tisztán elektromos meghajtással.
Az új elektromos kedvenc egyre inkább a Polestar 2 lehet, amiről a LeasePlan tett most közzé infókat. Ők a világ egyik legnagyobb lízingcége, portfóliójukban számos nagyvállalattal, akinknek ők intézik a flottás autóállomány beszerzését és üzemeltetését. Így joggal hihetünk annak, amit ők mondanak a témában, márpedig legutóbbi publikációjukban a Polestar 2 előretöréséről beszélnek.
Alább a legnépszerűbb cégautókat láthatjuk majd sorrendben és mint látható0, feltűnt egy tisztán elektromos modell is a listán ott, ahol eddig a Tesla típusai álltak. Ám a Polestar 2 Long Range (Dual Motor) szépen kiütötte a nyeregből a Tesla Model 3-mat és az Y-t is, mindkettő szintén a Long Range verzióval szerepelt a listán:
„A jövőben erősebb ösztönzőket kell létrehozni az elektromos autók számára, hogy a vállalatoknál egyre több sofőr válthasson elektromos hajtásra és így a teljes top 10-es lista zöldebbé váljon.”
- Passat Variant, Volkswagen
- Focus Turnier, Ford
- Kuga Duratec, Ford
- Superb Combi, Skoda
- Octavia Combi, Skoda
- Insignia Sports, Opel
- Leon Sportstour, Cupra/Seat
- Kodiaq, Skoda
- Golf Variant, Volkswagen
- Polestar 2 Long Range Dual Motor, Polestar
Hosszú utat járt be a Polestar 2, mire idáig eljutott. 2019-ben mutatkozott be a ma már kínai tulajdonban lévő Polestar márka első tisztán elektromos modellje, a Polestar 2. Azóta már több verzió, frissítés, vagy éppen különkiadás látott napvilágot a típus életében. A Polestar eddig is nagy hangsúlyt fektetett a fenntarthatóságra és a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére. Ezt az elhivatottságot próbálja még jobban tökéletesíteni a svéd elektromos autógyártó, aminek az eredménye lett a tavaly áprilisi frissítés. A 2021 tavaszán bemutatkozott, kedvezőbb áru Polestar 2 szintén a kellemes frissítések sorába vehető. Akkor 2 variáns érkezett, mindegyikben az első kerekek hajtottak, egyetlen e-motorral szerelve. Az árak pedig itt több ezer euróval kedvezőbbek. A típus nálunk is megfordult, érdemes elolvasni a tesztet róla: