Nagyjából fél évvel az előértékesítés megkezdése után az első ügyfél átvehette a Volkswagen ID.Buzz elektromos járművét a hannoveri központban.
Nyáron érkezett az a szomorú hír, hogy a Volkswagen ID.Buzz gyártása során egy kellemetlen hibával szembesült a VW, ami miatt le kellett állítani a termelést. Továbbá a már legyártott közel 500 darabos flottát felül kellett vizsgálni. A jó hír az, hogy nem a Volkswagen komponenseivel volt a baj, hanem egy külső beszállító akkucelláiról derült ki, hogy nem tudja hozni a várt teljesítményleadást. A problémáról egy helyi újság, a Hannoversche Allgemeine Zeitung számolt be.
Természetesen a problémát sikerült megoldani, hiszen a gyár szóvivője az Automobilwoche magazinnak megerősítette, hogy július 4-én hétfőn sikeresen újra indult a típus gyártása Hannoverben.
A rekordmennyiségű előrendelést követően a Volkswagen leszállította az első sorozatgyártásra érett ID.Buzz járművet a szerencsés gazdájának aki egy fehér ID.Buzz Cargo modellt rendelt. A Buzz Cargo a Wolfgang Kempe GmbH-hoz került, akik fürdőszobák és fűtési rendszerek teljes körű szolgáltatója. Wolfgang-Nils Kempe vállalkozó így nyilatkozott: „Az ID.Buzz Cargo mellett döntöttünk, mert tökéletesen párosul a fenntarthatóság és a szükséges hely. Évek óta foglalkozunk a fűtés korszerűsítésével, hőszivattyúk és napelemes rendszerek telepítésével. Egyértelmű tehát, hogy mi is az alternatív hajtás felé váltunk.”
A Volkswagen körülbelül 15 000 ID.Buzz gyártását tűzte ki célul az idei évre, azonban ezeknek a járműveknek nagyjából a fele először a márkakereskedésekbe kerülnek. Majd ezt követi az ügyfelek által rendelt Buzz-ok átadása.
Magyarországon a Volkswagen ID.Buzz Cargo 25,4 milliótól, míg az ID.Buzz kisbusz 27 millió forinttól indul.