A márka még nem erősítette meg, de a képen jó eséllyel az i7 egy tesztpéldánya szerepel. Ennek a teljesen elektromos luxusautónak a piacra dobására még körülbelül két évet kell várni, csakúgy, mint a sima hetes sorozat bemutatására. Úgy néz ki, hogy a BMW jól fog kijönni abból a helyzetből, hogy a tisztán elektromos zászlóshajóját az új S osztály és az EQS után indítja útjára, hiszen így van ideje a konkurens Mercedes-Benz ajánlatait tanulmányozni, és a megfelelő következtetések alapján véglegesíteni a modellt.

Várható, hogy az S osztályhoz hasonlóan a hetes sorozat az i7-tel együtt erősen a legújabb technológiák köré fog épülni. Ez leginkább az önvezetés alapjait foglalja magában, illetve kényelmi funkciókat, mint a továbbfejlesztett gesztusvezérlés.

Az i7 sziluettje nem lóg ki a sorból, teljesen úgy néz ki, mint egy tipikus nagy szedán. Az autó eleje viszont sok újdonságot tartogathat. A hűtőrács eltér a jelenlegi hetes sorozat karakterisztikájától, és – bár ez lehet, hogy csak az álcázás miatt van – ilyen első lámpákat még sehol nem láthattunk.

Hirdetés

Ha hátrafele haladunk, kissé karcsúbbnak tűnik, mint a jelenlegi modell. A hátsó lámpák pedig a jelenlegi ötös szériáéhoz hasonlítanak, de arra számíthatunk, hogy ezek vékonyabbak és modernebbek lesznek.

Sajnos még mindig nem ismerünk technikai adatokat a modellről, de a pletykák szerint a WLTP szabvány szerinti 644 km megtételére lesz képes egy feltöltéssel. Az autó teljesítményéről sem közölt még adatokat az autógyártó, de mivel a konkurens Mercedes-Benz EQS modelljének van AMG változata, ami több, mint 600 lóerő leadására képes, szinte biztosak lehetünk abban, hogy a BMW megpróbálja hozni ezt a szintet, vagy le is előzni a vetélytársat az i7 legerősebb változatával.

A BMW most még titkolja az autó részleteit, de az, hogy már a forgalomban tesztelik, arra enged következtetni, hogy rohamosan halad az autó fejlesztése. Reméljük, hogy minél hamarabb elkezdenek információkat csepegtetni a kíváncsi közönség felé.