A Nissan a hetén jelentette be a következő négyéves ütemtervét. A Japán autógyártó tervei közt szerepel a termelőkapacitás „megfelelő szintre” hozása és észszerűsíti a kevésbé profitábilis üzletágait is. Ugyanakkor többet fog fektetni azokba a dolgokba, amikben erősek, például az elektromos járművek és a sportautók. Ennek ellenére a Nissan 2021-ben még az Egyesült Államokban is piacra dobja legújabb elektromos autóját, az Ariya-t, miközben a e-autóinak nagy részét már csak Kínában, Japánban és Európában fogja értékesíteni.
2023-ig 8 tisztán elektromos modell bevezetését tervezik és kibővítik a hibrid kínálatukat is. Elmondták azt is, hogy az autók nagy részét Japánban, Kínában és Európában akarják értékesíteni, várhatóan több mint 1 millió példányt. Ebben 1 millió autóban azonban még a hibrid járművek is beleértendők.
Az Egyesült Államokban egyelőre csak 2 elektromos Nissan modell lesz elérhető, a Leaf és a hamarosan érkező Ariya. A Kei elektromos miniautó csak Japánban lesz kapható és külön Kínába is érkezik 3 elektromos modell. Továbbá van 3 olyan e-autó, melyekről semmit sem tudni, de ezek piaci elosztása is hasonló lesz valószínűleg.
A vállalat tervei között szerepel két gyár bezárása és a globális modellpaletta csökkentése is. Továbbá az Egyesült Államokban új SUV-kat és pickup-okat fognak bemutatni.
A hamarosan érkező Ariya bejelentésére több mint egy évtizeddel a Nissan Leaf bemutatása után került sor. Az Ariya egy öszkerékmeghajtású, nagyteljesítményű crossover lesz, tulajdonképpen a Leaf „nagytestvére”. Azt azonban, hogy mikor kezdődik meg a gyártása, egyelőre még nem lehet tudni. Várhatóan 2021-ben jelenik meg Japánban és ezt követően a világpiacon is. Nagyjából 480 kilométeres hatótávra lesz majd képes és várhatóan hasonlóan fog kinézni, mint a 2019-ben Japánban bemutatott koncepcióautó. A végleges modell bemutatására pedig 2020 júliusában kerülhet majd sor.
Áprilisban egy japán újság számolt be arról, hogy a Nissan, a Renault és a Mitsubishi az elektromos járművek közös fejlesztését tervezi. A három vállalat koalíciója tehát várhatóan növelheti az érkező elektromos járművek mennyiségét, mivel így megoszlanak majd a fejlesztési költségek is.