Ennyibe kerül Magyarországon a tisztán elektromos Peugeot e-208

0

Februári premierje óta egyre többen kérdezik tőlünk, hogy mikor lesz megvásárolható a Peugeot új elektromos autója Magyarországon, ami több hazai és külföldi autós médium szerint, valamint az ismerősöktől hallottak alapján is az elmúlt évek legkívánatosabb külsejű Peugeot-ja!

Két hónappal a premier után, áprilisban már le is gördült az első darab a gyártósorról, azóta pedig több országban is (Anglia és Németország) konfigurálható lett az e-208, az első darabok kiszállítása még idén év végén megtörténhet! 

Ma pedig végre felkerültek a magyar árak a hazai konfigurátor oldalra:

Az alap szín a Faro Sárga ami ingyenes, ezen kívül még 5 szín közül választhatunk 150 ezertől egészen 200 ezer forintig.

A legolcsóbb Active modell alap szériafelszereltsége az alábbiakat tartalmazza:

  • 7kW -os fedélzeti töltő (1 fázisú)
  • Kulcsnélküli indítás
  • 1/3-2/3 arányban dönthető hátsó üléstámla
  • Type 2 / EF töltőkábel
  • Hangszigetelt első szélvédő
  • Vezető- és utasoldali légzsákok, oldallégzsákok, függönylégzsákok
  • Halogén fényszórók LED-es nappali menetfénnyel + automatikus ablaktörlő + automata klímaberendezés pollenszűrővel
  • Safety Plus csomag : Kamera+radar alapú ütközésmegelőző rendszer (5-140km/h)

Míg a legdrágább GT modell szériafelszereltsége az alábbiakból áll:

  • Sötétített hátsó szélvédő és oldalüvegezés (1.2 Puretech 75LE-vel nem elérhető)
  • 7kW -os fedélzeti töltő (1 fázisú)
  • Kulcsnélküli nyitás és indítás
  • GT EV Alcantara kárpit zöld varrással
  • 1/3-2/3 arányban dönthető hátsó üléstámla
  • Type 2 / EF töltőkábel
  • Hangszigetelt első szélvédő
  • Elektromosan behajtható, fűthető külső tükrök kilépőfénnyel, keret nélküli elektrokróm belső tükörrel + elektromos ablakemelők elöl és hátul
  • Fűthető első ülések
  • Vezető- és utasoldali légzsákok, oldallégzsákok, függönylégzsákok
  • Első és hátsó parkolóradar + tolatókamera
  • Full LED fényszórók távolsági fényszóró asszisztenssel, LED-es nappali menetfény csíkok az első lökhárító két oldalán
  • Aktív holttér figyelő és korrigáló rendszer
  • Drive Assist Plus csomag: Safety Plus csomag + Adaptív tempomat Stop&Go funkcióval (automata változatokhoz), sávpozíció tartó rendszer
  • Peugeot Connect navigáció: színes 3D navigáció hangfelismeréssel, teljes Európa térképpel, DAB rádióval és 10″-os érintőképernyővel, 4 USB A/C csatlakozóval

Ezen kívül még számos extrát választhatunk az elektromos Peugeotba, mindegyik modellben extraként kérhető a 11kW-os AC fedélzeti töltő ami 200 ezer forint.

A Peugeot e-208-ban 136 lóerő valamint 260 Nm leadására képes elektromos motor kapott helyet, ami 8.1 másodperc alatt repíti 0-ról 100-ra az újdonságot.

Az 50 kWh-s akkumulátor WLTP szerint 340 kilométer megtételére lesz képes. Az 50 kWh-s akkumulátor 8 óra alatt tölthető fel egy fázisról ami 7.4 kW, további jó hír, hogy a modell kérhető három fázisú töltővel is. Ezért 11 kW esetén 5 óra 15 perc alatt fullra tölthető az e-208. Harminc perc alatt pedig 80%-ig tölthető 100 kW-os ultragyors töltővel! A Peugeot az akkumulátorra nyolc év vagy 160 000 km garanciát ad.

Azt pedig mindenki döntse el maga, hogy megér-e ennyi pénzt ez az elektromos Peugeot e-208.

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/

e-cars.hu
Elektromosan közlekedsz, vagy a váltáson töprengsz? Érdekelnek a legfrissebb hírek az e-autók világából, vagy foglalkoztatnak a legújabb fejlesztések az elektromosság és a fenntarthatóság területén? Akkor jó helyen jársz!