Az áprilisra tervezett start sajnos még tovább csúszik a jelek szerint, pedig kereslet lenne az Isetta alapokra építkező mikróautóra. A svájci illetőségű Micro Mobility Systems tulajdonosa és alapítója, Wim Ouboter nyilatkozata alapján a késés legfőbb oka az, hogy még mindig vannak minőségi problémák az autóval, melyek kijavítása még mindig nem megoldott. Ilyen hibákkal pedig nem akarnak autót kiadni.

Az autó múltja is változatos, hiszen a jogok eredeti birtokosa a Tizzari of Italy volt, ám azokat megvásárolta a német sportautókat gyártó Artega. A Tizzari of Italy állítása szerint azért adták el a kisautó jogait, mert a városi szegmensen kívüli projektekre kívánnak koncentrálni. Így fordulhatott elő, hogy az Isetta újragondolt verzióján kívül a Tazzaro elektromos taxi jogait is megszerezte az Artega.

Az extra kicsi Microlino tulajdonképpen a BMW Isetta újragondolt, elektromos kiadása, ami a svájci Micro Mobility Systems AG berkein belül született meg, hogy aztán napjainkra már az Artega birtokába kerüljön.

Technikai adatok tekintetében kétféle akkumulátorral szerelik (8 és 14,4 kWh), amik így 126 vagy 202 km hatótávot biztosíthatnak az autónak 90 km/h végsebesség mellett. Az ár igazán kedvezőnek ígérkezik: 12 000 euró környékén várható a szint.

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/