Facebook Instagram TikTok Twitter Youtube
  • Hírek
  • Elektromos autók
    • 12 millió forint alatti városi, kisméretű elektromos autók
    • 12 – 15 millió forint közötti elektromos autók
    • 15 – 20 millió forint közötti elektromos autók
    • 20 – 30 millió forint közötti elektromos autók
    • 30 millió forint feletti elektromos autók
    • Elektromos kisbuszok, áruszállítók
  • Teszt & TV
  • Kisokos
    • Elektromos autó – állami támogatás
    • Zöld rendszám és előnyei ma Magyarországon
    • Ingyenes parkolás zöld rendszámmal Magyarországon
    • Publikus elektromos autó töltőhasználat Magyarországon
    • Magyarországon újonnan vásárolható elektromos autók adatbázisa
    • Elektromos autó töltő típusok és fajták listája
    • Hasznos tanácsok elektromos autóhoz
    • Elektromos autózási és töltési etikett
    • Mi az EPA – NEDC – WLTP hatótáv?
    • További hasznos információk az elektromos autózáshoz
  • Elektromos autó árak
Keresés
Logoe-cars.huMinden ami elektromos autó
2025. május 13. kedd
Facebook
Instagram
Twitter
Tiktok
YouTube
Rss
Logoe-cars.huMinden ami elektromos autó
  • Hírek
  • Elektromos autók
    • 12 millió forint alatti városi, kisméretű elektromos autók
    • 12 – 15 millió forint közötti elektromos autók
    • 15 – 20 millió forint közötti elektromos autók
    • 20 – 30 millió forint közötti elektromos autók
    • 30 millió forint feletti elektromos autók
    • Elektromos kisbuszok, áruszállítók
  • Teszt & TV
  • Kisokos
    • Elektromos autó – állami támogatás
    • Zöld rendszám és előnyei ma Magyarországon
    • Ingyenes parkolás zöld rendszámmal Magyarországon
    • Publikus elektromos autó töltőhasználat Magyarországon
    • Magyarországon újonnan vásárolható elektromos autók adatbázisa
    • Elektromos autó töltő típusok és fajták listája
    • Hasznos tanácsok elektromos autóhoz
    • Elektromos autózási és töltési etikett
    • Mi az EPA – NEDC – WLTP hatótáv?
    • További hasznos információk az elektromos autózáshoz
  • Elektromos autó árak
  • Elektromos autó
  • Peugeot
  • Plug-in Hibrid autó

Peugeot: Motion & e-Motion

Írta:
Eriqo
-
2019-02-21
0

Ha minden a tervek szerint alakul, idén kezdődik a nagy paradigmaváltás az oroszlános márkánál és az egész PSA csoporton belül, aminek értelmében először a jól ismert „MOTION & EMOTION” szlogent cseréli le a Peugeot egy új és mindennél konkrétabban utat mutató szlogenre, melyben az emotion szót felváltja az e-MOTION! A változást mutatva a márka logóján is változtat majd a Peugeot, amit a márciusi Genf Motor Show-n mutatnak be a nagyközönségnek! Érdekesség még, hogy a Peugeot befejezi a dízel technológia fejlesztését hamarosan!

Az 1810 óta létező Peugeot logója többször is változott az évek során és legutóbb 2010-ben vezettek be egy azóta is létező jelmondatot, ami a Motion & Emotion. A sajtóközlemény külön kiemeli a kék és zöld színeket a bevezetendő „e” betűre. nagy valószínűséggel a kék fogja a tisztán elektromos, míg a zöld a plug-in hibrid vonalat képviseli majd.

Az újkori plug-in hibrid vonal első képviselője lehet a Peugeot 508, melyből a liftback és a kombi változatot is részben elektromosította a gyártó. A 180 lóerős benzinmotor mellé mindössze egy elektromos motort rakott, az összteljesítmény pedig 225 lóerő. Ezek az első kerék hajtású modellek némileg kisebb, 11.8 kWh-s akkumulátort kaptak, melyek az 508-at tisztán elektromos módban maximum 40 kilométerre juttathatja. Az akkupakk nagy valószínűséggel a hátsó ülések alatt helyezkedik majd el, ezzel sem csökkentve a csomagtartó méretét. Az akkumulátorok feltöltése normál, 8A-es töltővel hét órát vesz igénybe. 6,6 kW-os 32A-es wallboxal pedig a töltési idő 1 óra 45 percre csökken. Ha hihetünk a pletykáknak, jön majd 2 és 4 kerék meghajtású modell is.


De itt van még a csúcskategóriát jelentő 3008 GT esetében elérhető HYBRID4 változat, ami 1.6 literes PureTech benzinmotorja mellé az első és a hátsó tengelyre elektromos motort illesztett a gyártó. A belsőégésű erőforrás 200, míg az elektromos motorok egyenként 110 lóerős teljesítménnyel rendelkeznek. Azonban az összteljesítmény viszont ennél valamivel kevesebb, 300 lóerőben lett meghatározva. Gyorsulása 0-ról 100 km/órára mindössze 6.5 másodpercet vesz igénybe.
Mellé pedig egy 13,2 kWh-s akkumulátort is társított a Peugeot, mely WLTP ciklus szerint mérve tisztán elektromos módban akár 60 kilométert is megtehet.

[vc_video link=”https://youtu.be/g-7ORDyVFMc” align=”center”]

Tisztán elektromos vonalon az e-LEGEND lehet az egyik nagy dobása a gyártónak, ami először csak tanulmányautóként mutatkozott be a tavalyi Paris Motor Show-n, de végül a nagy érdeklődés miatt gyártásba is kerülhet!

Peugeot e-LEGEND

De szinte biztosan érkezik Genfbe a Peugeot 208 elektromos kiadása és a nem rég megszellőztettet SR1 tanulmányautó is!

 

elektromos Peugeot 208
Peugeot XR1

Várjuk a véleményed az új fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. Regisztrálj még ma! “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/

  • CÍMKÉK
  • e-motion
  • Genf Motor Show
  • logo
  • Peugeot
  • plug-in hibird
Oszd meg!
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Linkedin
ReddIt
Email
Viber
    Eriqo
    Eriqo
    Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEKTÖBB A SZERZŐTŐL

    Elektromos autó

    Megkapta a magyar árát a két új, nagy hatótávú Peugeot

    Elektromos autó

    Jön az összkerékhajtású Peugeot e-3008 és e-5008

    Elektromos autó

    A Peugeot e-autója valós körülmények között is bírta a hosszú távot

    Elektromos autó

    Megérkezett a tisztán elektromos Peugeot e-408

    Elektromos autó

    700 és 668 kilométeres WLTP hatótávot kapott a két új Peugeot

    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • Kapcsolat
    © Minden jog fenntartva! 2017 - 2025 - e-cars.hu
    Kedves Olvasónk! A honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Az "ELFOGADOM" gomb megnyomásával hozzájárulsz a sütik használatához.
    BeállításokELFOGADOM
    Manage consent

    Adatvédelmi áttekintés

    Ez a weboldal cookie-kat alkalmaz, hogy a weboldal használata a lehető legkényelmesebb legyen. A nélkülözhetetlenként kategorizált cookie-k a böngésződben kerülnek mentésre, és feltétlen kellenek a website helyes működéséhez. Ezeken felül harmadik féltől származó cookie-kat is használunk, hogy megérthessük, hogy az olvasók miként használják a weboldalt. Ezeket a cookie-kat csak a hozzájárulásod esetén tároljuk el a böngésződben. Természetesen lehetőséged van bármikor törölni ezeket a cookie-kat, de a cookie-k törlése negatív hatással lehet a website-on tapasztalt felhasználói élményre.
    Nélkülözhetetlen
    Always Enabled
    A nélkülözhetetlen cookie-kra feltétlen szükség van a weboldal helyes működéséhez. Ezek olyan sütik, amik az alap funkcionalitás és biztonság szempontjából fontos. Ezek a cookie-k nem mentenek semmilyen személyes információt.
    Nem létfontosságú
    Minden olyan cookie, ami nem feltétlen szükséges a weboldal funkcióinak a helyes működéséhez, illetve amik statisztika, hirdetési és tartalombeágyazás céljából való adatrögzítést biztosítják nem létfontosságú cookie-nak számít. Ezeket csak a hozzájárulásod esetén alkalmazzuk.
    SAVE & ACCEPT