A franciák népszerű autójából hamarosan érkezik majd egy tisztán elektromos verzió is, amit 2019-re várhatunk.

Egy mostani sajtóértesülések szerint az elektromos verzió csupán minimálisan fog eltérni a jelenlegi, belsőégésű motorral szerelt kiadástól. A padlólemeze viszont már az e-CMP lesz, ami mostani CMP (Common Modular Platform) elektromos autókra szabott verziója. A kifejlesztésében pedig a PSA Csoport mellett a Dongfeng is segédkezett és külön ki kell emelnünk, hogy ennek a padlólemeznek is az egyik legjobb tulajdonsága, hogy különböző hajtásláncok fogadására is felkészítették.

A külső jegyek vonatkozásában az alábbiakat tekinthetjük jelenleg biztosnak:

– kisebb módosítások a karosszérián
– lapos és zárt légbeömlők
– új, az elektromos meghajtásra vonatkozó menük a fedélzeti menükben

Gilles Vidal (Director of Design at Peugeot) így nyilatkozott az autóról:
“Nem szükséges mindenkinek azt harsogni, hogy ez az autó elektromos. A váltó hangja és a gumik gördülési zaja annál inkább felismerhető, így keményen dolgozunk, hogy még halkabbra tudjuk állítani a 208-as zajait.”

A tervezőnek megvan a véleménye a Volkswagen I.D. termékcsaládról is:
“Nem szándékozunk elindítani egy önálló elektromos márkát jelenleg. Számunkra az e-CMP padlólemez azt jelenti, hogy különböző meghajtási módokkal tudunk dolgozni, a terveinknek megfelelően. Így 2025-ig minden modellünkből tudunk majd elektromos kiadást is kínálni.”