Viszont globálisan nézve a fő piacokat, így is Európában volt a legnagyobb a kereslet a típusra.
Kissé belassultak az értékesítések a Nissan háza táján a nyári hőségben, de valószínűleg így van ezzel sok más autógyártó is. A Nissan Leaf szemszögéből nézve a márciusi 6503 Európában eladott darabhoz képest az augusztusi 2480 darab viszonylag komoly visszaesésnek tűnhet.
De ha globálisan nézzük az augusztust, azért már vidámabb a helyzet, már csak azért is, mert a mi kontinensünkön fogyott a legtöbb Leaf. 2018 augusztusában tehát összesen 6910 darab autót adott el a Nissan, az alábbi bontásban:
Európa: 2480
Japán: 2065
USA: 1315
Kanada: 1050
Egyre inkább ismerik fel az emberek, hogy az elektromos autózás már nem csak városon belülre való. Az új Nissan Leaf például egy hosszabb nyaralásra is jó tud lenni, akár hegyvidéki utakon is. Erről szóló beszámolónkat ITT lehet elolvasni!