Érkezik az SF5 (közepes méretű crossover) és az SF7 (teljes értékű SUV).
Az SF Motors főhadiszállása kaliforniai Santa Claraban található és a Chongqing Sokon Industry Group leányvállalata. Még idén tervezik, hogy beindítják az előfoglalási rendszerüket és 2019-től pedig már a kiszállításon gondolkodnak. Ez egyelőre az SF5 (kék) esetében érvényes, hírek szerint az SF7-ről (fehér) még nincsenek információk.
A gyártáshoz is megvannak már a helyszínek: Chongqing, China és az Államok-béli Indiana, ahol eredetileg Hummereket terveztek gyártani. Ígéretes tény, hogy a fejlesztési vezető Martin Eberhard, aki 2003-ban a Tesla egyik alapító tagja valamint akkori vezérigazgatója volt és egészen 2009-ig ott is dolgozott.
Az autók a 21700 akkumulátor cellákra épülnek és 150-200 ezres gyártási volument terveznek. Az SF7 három másodperc alatt gyorsulna 100 km/h-ra, amit 4 elektromos motor tenne lehetővé. A hatótávot 500 km-re, a teljesítményt 1073 LE-re tervezik az SF7 esetében. Az SF Motors azonban nem csak akkumulátor vásárló akar lenni, hanem fejlesztési pénzeket is ölne a szilárdtest akkumulátorok fejlesztésébe.
Forrás: insideevs.com