82 kWh-s akkuval érkeznek az új Tesla Model 3 modellek

0

Néhány új Model 3 tulajdonos, akik majd csak 2021-ben vehetik át autójukat, furcsa dologra lettek figyelmesek. A Reddit vonatkozó bejegyzéseiben feltűntek ugyanis olyan német papírok, amik az USA-gyártású Model 3-hoz kapcsolódnak. A papírok tanulsága szerint ezen autók esetében már 82 kWh akkumulátorkapacitással érkeznek ezek az autók, ami mindenképpen egy örvendetes hír. Ezzel tulajdonképpen bizonyítást nyert, hogy az Model 3-ban a korábbi (2019-es és 2020-as modellév) 79 kWh kapacitás helyett már 82 kWh helyezkedik el, ezzel közel 5 százalékos bővülést felmutatva. Ahogy a múlt heti cikkünkben megírtuk, hogy az új Panasonic akkumulátorokkal nő az energiasűrűség és a töltési sebesség is.

Továbbá ne feledjük, hogy a Model 3 kívül és belül is megújul!

Az egyik Reddit felhasználó kifejtette, mindez úgy lehetséges, hogy a Tesla előre megküldi az érkező autók papírjait, hogy minden regisztrációs tennivaló elkészüljön, mire az autó megérkezik a vevőhöz. Így biztosítva a még teljesebb felhasználói élményt, már a kezdetektől. Ezért lehet az, hogy a leendő tulajdonosok is ezért kapták meg korábban a megrendelt autó papírjait, habár maga az autó csak november, vagy december magasságában érkezik meg hozzájuk.

Az információt, miszerint a 2021-es modellévben már a megnövelt kapacitású akkupakk jár a Model 3-ak mellé, a Tesla is megerősítette, így hivatalosnak tekinthető. Fontos tudni, hogy ebben az esetben még nem a szeptemberi Battery Day-en megismert új 4680-as Tesla cella lesz az autókban, erre még várni kell legalább 2022-ig. Elon Musk szerint ugyanis legkorábban akkor indulhat meg a gyártás. A mostani változtatás is azonban jelentős, hiszen egy fejlettebb kémiájú, de továbbra is 2170-es cellákkal szerelt akkupakkot kap a leendő tulajdonos. Összesítő cikkünket a fejlettebb celláról mindenképpen ajánljuk olvasóink figyelmébe!

További jó hír a 2021-es Model 3 tulajdonosoknak, hogy a kivitel remek EPA hatótáv értékelést kapott a mérést végző mérnököktől. A Tesla Model 3 Long Range AWD – 2021 volt a bajnok, vegyes fogyasztásban: 25 kWh/ 100 mérföld értékkel.

A fenti táblázat pedig azt mutatja meg, mennyire nagy a Tesla előnye, ha energiahatékonyságról van szó. A Polestar 2 ötven százalékkal fogyaszt több energiát 100 mérföldön, míg a Volvo hátránya még ennél is nagyobb az energiahatékonyság terén.

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!