Egyes kínai híresztelések szerint nagy változások jönnek a Tesla Model 3-nál, megújul a középkonzol, a kormánykerék, kerül bele hőszivattyú és még sok egyéb érdekesség.
Miközben a Tesla Model Y ugyan arra a platformra épült, mint a Model 3 rengeteg dologban jobb annál. A cég rengeteg újítást eszközölt a Model Y esetében, már a Model 3 hibáiból tanulva.
Habár öregebb, azonban öregnek még nem mondható a Model 3. Igaz, hogy a kiszállítások már 2017-ben megkezdődtek, de igazából csak 2018-tól jelent meg a piacon nagy mennyiségben. Igaz, hogy még kissé túl korai a frissítés, de úgy tűnik, hogy a Tesla számára fontos, hogy az eddig legnagyobb számban értékesített modelljük technikailag felzárkózzon az idén bemutatott Model Y-hoz.
A kínai szivárogtató szerint a következő újdonságok érkeznek a Kínában készülő Model 3-makba:
- Új kormánykerék
- 2.0-ás középkonzol
- Új fényszórók és hátsó lámpák
- Hőszivattyú
- Új duplarétegű ablakok
- Motoros csomagtér nyitás
- És eltűnnek a külső krómozott elemek
Ezek az újdonságok természetesen nem csak a Kínában gyártott modellekben érkeznek, hanem Fremontban is így fogják gyártani a hármas modelleket.
Annak ellenére, hogy ezek még csak pletykák sok fentebb említett frissítés teljességgel elképzelhető. Megerősíti a fentebb említetteket az is, hogy a Tesla nemrégiben módosított a Model 3 elülső csomagtartójának kialakításán, ennek következtében akár lehetővé válik a Model Y-ban bemutatott hőszivattyús rendszer beépítése is.
A csomagtartó átalakításával kapcsolatban szóba került annak motorikus nyitása és a fényszórók cseréje is. A Model Y esetében ugyan is már motorikusan nyílik a csomagtér és nemrég frissítették annak lámpáit is.
A külső króm felületek eltüntetése sem újdonság, korábban a cég már nyújtott be ezzel kapcsolatban engedélykérelmet a kínai hátóságokhoz.
Valószínűleg a Tesla először a Kínában gyártott járműveiben vezeti be ezeket a módosításokat és csak azután kerülnek gyártásba az Egyesült Államokban is.
Mint ahogyan azt láthattuk az év elején is amikor a cég a kínai modelleket ellátta az új, korszerűbb vezeték nélküli töltőkkel és USB C portokkal, ezek a módosítások pedig egy hónappal később jelentek meg a fremonti gyárban készült autókban.
Ide kattintva csatlakozz a Magyar Tesla Club fórumunkhoz és tudj meg mindent a jövő autójáról!