Hirdetés

Egyes kínai híresztelések szerint nagy változások jönnek a Tesla Model 3-nál, megújul a középkonzol, a kormánykerék, kerül bele hőszivattyú és még sok egyéb érdekesség.

Miközben a Tesla Model Y ugyan arra a platformra épült, mint a Model 3 rengeteg dologban jobb annál. A cég rengeteg újítást eszközölt a Model Y esetében, már a Model 3 hibáiból tanulva.

Habár öregebb, azonban öregnek még nem mondható a Model 3. Igaz, hogy a kiszállítások már 2017-ben megkezdődtek, de igazából csak 2018-tól jelent meg a piacon nagy mennyiségben. Igaz, hogy még kissé túl korai a frissítés, de úgy tűnik, hogy a Tesla számára fontos, hogy az eddig legnagyobb számban értékesített modelljük technikailag felzárkózzon az idén bemutatott Model Y-hoz.

A kínai szivárogtató szerint a következő újdonságok érkeznek a Kínában készülő Model 3-makba:

  • Új kormánykerék
  • 2.0-ás középkonzol
  • Új fényszórók és hátsó lámpák
  • Hőszivattyú
  • Új duplarétegű ablakok
  • Motoros csomagtér nyitás
  • És eltűnnek a külső krómozott elemek

Ezek az újdonságok természetesen nem csak a Kínában gyártott modellekben érkeznek, hanem Fremontban is így fogják gyártani a hármas modelleket.

Annak ellenére, hogy ezek még csak pletykák sok fentebb említett frissítés teljességgel elképzelhető. Megerősíti a fentebb említetteket az is, hogy a Tesla nemrégiben módosított a Model 3 elülső csomagtartójának kialakításán, ennek következtében akár lehetővé válik a Model Y-ban bemutatott hőszivattyús rendszer beépítése is.

A csomagtartó átalakításával kapcsolatban szóba került annak motorikus nyitása és a fényszórók cseréje is. A Model Y esetében ugyan is már motorikusan nyílik a csomagtér és nemrég frissítették annak lámpáit is.

A külső króm felületek eltüntetése sem újdonság, korábban a cég már nyújtott be ezzel kapcsolatban engedélykérelmet a kínai hátóságokhoz.

Valószínűleg a Tesla először a Kínában gyártott járműveiben vezeti be ezeket a módosításokat és csak azután kerülnek gyártásba az Egyesült Államokban is.

Mint ahogyan azt láthattuk az év elején is amikor a cég a kínai modelleket ellátta az új, korszerűbb vezeték nélküli töltőkkel és USB C portokkal, ezek a módosítások pedig egy hónappal később jelentek meg a fremonti gyárban készült autókban.

Ide kattintva csatlakozz a Magyar Tesla Club fórumunkhoz és tudj meg mindent a jövő autójáról!