Az Opel Mokka-e, – amely a B-SUV kategória legnépszerűbb elektromos modellje volt Németországban, az októberi és novemberi értékesítési adatok alapján, – most még erősebb, még hatékonyabb és még vonzóbb lesz, mint korábban.
A Mokka tökéletes példa arra, hogyan viszonyul az Opel az innovatív, előrelátó és érzelemdús mobilitáshoz: a stílusos SUV nem csak, hogy elsőként viselte magán a márka friss arculatát, az Opel Vizor-t, a teljesen digitális szerkezetű Pure Panel műszerfal is nála debütált. Mindezeken kívül a Mokka volt az Opel első modellje, amely már bemutatása pillanatától elérhető tisztán elektromos hajtáslánccal, a kiváló hatásfokú belső égésű erőforrások mellett.
A korábbinál 20%-kal hosszabb, akár 406 km-es (WLTP1) hatótávolsággal nem csak a városi autózás élvezetes, a hosszabb túrák sem jelentenek akadályt. Az energiát egy új, 54 kWh kapacitású, lítium-ion akkumulátorcsomag szolgáltatja.
Mint valamennyi tisztán elektromos hajtású Opel esetében, a Mokka 54 kWh-s akkucsomagját is praktikusan a padlólemezbe építik be, így nem vesz el helyet sem az utas-, sem pedig a csomagtérből, ráadásul a súlypont alacsonyabbra kerülésével kiváló kanyarstabilitást és ezzel egy időben élvezetes és biztonságos vezethetőséget is biztosít. 156 lóerős teljesítményével és 260 Nm-es forgatónyomatéki csúcsával, – amely már az elindulás pillanatában a vezető rendelkezésére áll – az elektromos Mokka rugalmas viselkedésű, és kevesebb, mint 10 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra. Végsebességét elektronika korlátozza 150 km/h-ra.
A megújult, az eddiginél erősebb és hosszabb hatótávolságú elektromos Mokka kiváló példa arra, hogy megmutassa milyen eltökélten halad az Opel a villamosítás felé. A márka palettáján már ma is 12 villamosított modell szerepel, a könnyű haszonjárművek kínálatát is beleértve. 2024-től a márka valamennyi modelljéből készül majd villamosított változat, 2028-tól pedig kizárólag tisztán elektromos modelleket kínál majd az Opel az európai piacokon.