A dél-koreai gyártónak már nincs szégyenkezni valója, hiszen elég szép számú tisztán elektromos modellt fel tudnak mutatni. Ezen típusok közös vonása azonban az, hogy mindegyikből van plug-in hibrid is, így a belsőégésű motort eddig mindig be kellett venni a képletbe.

2018-as Hyundai Genesis G80
Belsőégésű motorral szerelt Kona

A Hyundai Ioniq és a Kona is rendelkezik plug-in hibrid kivitellel, előbbiből ráadásul mild és plug-in hibrid (mi is teszteltük) verzió is van!

De a Kona is rendelkezik belsőégésű motorral szerelt rokonnal.

Ezen a helyzeten változtatna a gyártó és a tervek szerint a tisztán elektromos modelljeinek 2020-tól egy külön platformot kíván létrehozni. Erről egy sajtóközleményt is kiadtak, amiben ráadásul olvasható az a hír is, miszerint 2025-ig 44 különböző elektromos modellt (hibrid, tisztán elektromos, üzemanyag-cellás) kívánnak piacra dobni.
A külön padlólemez ötlete amúgy nem újdonság a Hyundainál, hiszen már 2017 tavaszán voltak erről hírek a sajtóban. ugyanekkor már arról is beszéltek a márka képviselői, hogy a luxuskategóriás Genesis is kaphat egy tisztán elektromos kivitelt, valamikor 2021-ben.

2018-as Hyundai Genesis G80

Regisztrálj az új fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. Regisztrálj még ma! “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/