Újabb innovatív ötlet az angol National Grid vállalattól

1

Ezúttal is az akkumulátor-alapú energiatárolás van a középpontban.

Pont tegnapi cikkünk volt a National Grid és a Vattenfall közös projektje, amiben használt BMW i3 akkumulátorokba tárolják el egy szélerőműtelep által termelt energiát.
Úgy látszik, a National Grid mérnökei nagyon érzik ezt a fajta energiatárolós megoldást, hiszen most egy újabb ilyen projektjüket mutathatjuk be, amit egy startup, a Power Pivot talált ki igazából.

[ult_buttons btn_title=”Hirdess nálunk! Katt ide!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fmediaajanlat%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#06c100″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-bullhorn” icon_size=”40″ icon_color=”#06c100″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#06c100″ btn_color_border_hover=”#06c100″ btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#06c100″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]

Aminek pedig az a lényege, hogy Anglia különböző pontjaira (első körben 45 helyre) telepítenének egy 50 MW kapacitású akkumulátortelepet, ami egy e-autós töltőt látna el energiával. Az így táplált töltő teljesítménye pedig 150 és 350 kW között mozogna. A tervek szerint így kiegyensúlyozható lenne a hálózat terheltsége, főleg amikor egyszerre nagyobb energiakivétel történne onnan. Graeme Cooper (National Grid Project Director for Electric Vehicles) így nyilatkozott:

“Arra számítunk, hogy az e-autók használata ugrásszerűen növekszik hamarosan. Ez az innovatív megoldás segít gyorsítani az átvételt azáltal, hogy olyan gyors töltőállomások hálózatát biztosítja az ország egész területén, amelyek lehetővé teszik az autók számára a gyors, hatékony és költséghatékony feltöltést. Ezenkívül nagyobb választékot és rugalmasságot biztosít a rendszerirányítónak az igények kezeléséhez a hálózat napi működése során, valamint segít a tömeges e-autós töltések idején.”

A projekt költsége 1.6 milliárd font lesz várhatóan, de a Pivot Power szerint nem lesz gond a befektetési pénzekkel. Az első ilyen töltőtelep már készülőben van és további tízet kívánnak átadni 18 hónapon belül.

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-facebook-square” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-comments” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]