Sajnos az amerikai vállalat vezetőségéből sokan távoztak az utóbbi hónapokban, most ismét egy fontos ember, Matthew Rena hagyta ott céget, pedig ő volt a Model X és Model S program menedzsere. 

Renna 2013-ban kezdte meg munkásságát a Tesla szárnyai alatt, mint villamosmérnök. Azonban hamar fellépdelt a ranglétrán és 2015-ben már ő volt a Model 3 projekt menedzsere. Sőt, 2016-tól hozzá tartozott a Model X és Model S is. Sajnos a Tesla nem kommentálta a hírt.

Mint a bevezetőben is említettük, nem ő volt az első magas rangú vezető, aki távozott. A sort Jason Mendez (senior director for manufacturing engineering) nyitotta és követte is őt hamarosan Will mcColl (senior manager for equipment engineering)

Renna új munkáltatója pedig nem más lesz, mint a Volkswagen. Egészen pontosan az észak-amerikai divízióért lesz felelős (Vice President of Volkswagen North American Region (NAR)-G4). A hónap végén kezdi meg a munkát az új helyén, ahol az ő felelősségi körébe fog tartozni a már fent említett régiós vezető szerepe és a területileg ide tartozó új MEB (Modular Electrification Toolkit) padlólemezhez tartózó összeszerelési és gyártási folyamatok felügyelete is. Mint már írtunk is róla többször, ez az új padlólemez fogja adni az alapot a VW 2020 után érkező szinte összes elektromos autójának.

„Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok a Volkswagen családjához. Az elektromos meghajtás egy fajta küldetés számomra, ami közel áll a szívemhez és izgatottan várom ezt az új kalandot a VW-nél” Matthew Renna

Forrás: electrek.co

Érdekelnek a hírek, érdekességek a Volkswagen és az Audi világából? Esetleg ilyen autót szeretnél venni, de még sok a kérdésed? Vagy már megvetted?
Segítenél másoknak? Tanácsokat adnál? Kérdeznél?
Jó helyen jársz, Magyarország Volkswagen, Audi Elektromos és Plug-in hibrid Autós Club Facebook csoportjában mindenre megkapod a választ! Ide kattintva csatlakozz most!

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-facebook-square” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”Defaults-comments” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]