A Model 3 ünnepélyes átadása után távozott a cégtől Kurt Keltyaz akkumulátortechnológiáért felelős igazgató! A hírt a Tesla is megerősítette.
Kelty több mint 14 éven át dolgozott a Panasonic Corp.-nál, majd 2006-ban igazolt a Teslához, és az egyik kulcsfigura volt a Tesla történelmében. A lehető legrosszabb időben jelentette be távozását, hiszen a szélesebb közönség számára is megfizethető Model 3 gyártása beindult, a Tesla pedig úgy számol, hogy decemberig a havi 20 ezres gyártási számot is elérhetik, amihez nyilvánvalóan jól jönne, ha minden szakember a fedélzeten lenne. A gyártónak azonban nem csak a Model 3 körüli ügyekkel kell foglalkoznia, hiszen 22.000 Model S és Model X kiszállítása is lelassult a második negyedévben, ugyanis hiány lépett fel azokból a 100 kWh-s akkumulátorcsomagokból, amiket már új gyártósoron, újfajta eljárással készített a gyártó.
A Tesla és a Panasonic szoros kapcsolatban áll egymással, hiszen idén 1.8 milliárd dolláros beszállítói szerződést kötöttek a Model S és Model X akkumulátoraira. A Model 3 számára a két vállalat ugyanakkor már egy új, nagyobb hengereket magába foglaló cellákkal rendelkező akkumulátort fejlesztett ki.
Az autógyár közleménye szerint új lehetőségeket akar felfedezni a szakember, természetesen megköszönték neki az eddigi erőfeszítéseit. A cég azt is elmondta, hogy a már meglévő csapatok között osztják szét Kelty munkakörét és felelősségeit.