A Model 3 ünnepélyes átadása után távozott a cégtől Kurt Keltyaz akkumulátortechnológiáért felelős igazgató! A hírt a Tesla is megerősítette.

Kelty több mint 14 éven át dolgozott a Panasonic Corp.-nál, majd 2006-ban igazolt a Teslához, és az egyik kulcsfigura volt a Tesla történelmében. A lehető legrosszabb időben jelentette be távozását, hiszen a szélesebb közönség számára is megfizethető Model 3 gyártása beindult, a Tesla pedig úgy számol, hogy decemberig a havi 20 ezres gyártási számot is elérhetik, amihez nyilvánvalóan jól jönne, ha minden szakember a fedélzeten lenne. A gyártónak azonban nem csak a Model 3 körüli ügyekkel kell foglalkoznia, hiszen 22.000 Model S és Model X kiszállítása is lelassult a második negyedévben, ugyanis hiány lépett fel azokból a 100 kWh-s akkumulátorcsomagokból, amiket már új gyártósoron, újfajta eljárással készített a gyártó.

A Tesla és a Panasonic szoros kapcsolatban áll egymással, hiszen idén 1.8 milliárd dolláros beszállítói szerződést kötöttek a Model S és Model X akkumulátoraira. A Model 3 számára a két vállalat ugyanakkor már egy új, nagyobb hengereket magába foglaló cellákkal rendelkező akkumulátort fejlesztett ki.

Az autógyár közleménye szerint új lehetőségeket akar felfedezni a szakember, természetesen megköszönték neki az eddigi erőfeszítéseit. A cég azt is elmondta, hogy a már meglévő csapatok között osztják szét Kelty munkakörét és felelősségeit.

[ult_createlink title=”Ide kattintva csatlakozhatsz e-autós közösségünkhöz! ” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fforum%2F||target:%20_blank|” link_hover_style=”Style_1″ text_color=”#06c100″ heading_style=”font-weight:bold;” title_font_size=”desktop:20px;”]

Elektromosan közlekedsz, vagy a váltáson töprengsz? Érdekelnek a legfrissebb hírek az e-autók világából, vagy foglalkoztatnak a legújabb fejlesztések az elektromosság és a fenntarthatóság területén? Akkor jó helyen jársz!