A Forma-1 korábbi világbajnoka már többször hangoztatta, hogy nagy rajongója az elektromos autóknak. Most eljött egy újabb pillanat!
Nico a YouTube csatornájára töltött fel egy videót, melynek első részében egy Tesla Model S-t próbál ki egyenes útszakaszon, majd átvált a Model 3-ra, hogy megnézze, milyen különbségek fedezhetők fel a Track mód aktív és inaktív állapota között. A Track mód lényege, hogy feszesebbé teszi az autó kezelhetőségét a nagy sebesség melletti stabil úttartás érdekében, ám ennél többre is képes, ugyanis Rosberg szerint túlkormányozottság esetén több erőt küld az első tengelyre, míg alulkormányzottság esetén ugyanezt teszi a hátsó tengellyel, így teremtve meg a megfelelő egyensúlyt.
Kikapcsolt Track módnál Nico 1:06.750-es kört futott a kijelölt szakaszon, míg bekapcsolt állapotban pedig 1:05.148-ra volt képes. Azaz több mint 1.5 másodperccel gyorsabb volt. Ez meglehetősen impresszívnek hat, hiszen a Model 3-nál a pályamód nem csökkenti az autó hasmagasságát és aktivál plusz aerodinamikai elemeket, mint mondjuk a McLaren p1 vagy a Ford GT esetében.
Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed. Vagy ha nincs Facebook fiókod akkor regisztrálj a megújult fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.huclub, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/