A kiszállítással foglalkozó vállalatnál tervben van egy 50 darabos elektromos flotta tesztelése.
A flotta egységei az Államok nagyvárosaiban teljesítenének szolgálatot, ide értve Atlanta, Dallas és Los Angeles területét.
Ezek a teherautók pedig a szintén amerikai Workhorse vállalattól érkeznek majd, amiket úgy terveztek, hogy versenyképesek legyenek a magasabb beszerzési ár ellenére is. Az elektromos teherautókra nincsen támogatás az Államokban, ami a UPS szerint az egyik legnagyobb visszatartó erő abban, hogy egy vállalat elektromosjármű-flottára térjen át.
A Workhorse szerint a teherautójuk nagyjából 160 km-es hatótávval fog rendelkezni és a rakteret is úgy alakítják majd ki, hogy maximálisan kihasználható legyen. A cég állítja, az elektromos teherautójuk 400%-al hatékonyabban gazdálkodik az energiával, mint a hagyományos motorral szerelt társai.
A tesztüzem lezárulása után a UPC feldolgozza a kapott adatokat és 2019-ben egy nagyobb flottát terveznek hadrendbe állítani élesben is. A vállalat reméli, hogy a működési költségek alacsonyabbak lesznek, mint a belső égésű motorral szerelt teherautóknak és 2020-tól az éves flottavásárlások negyedét már alternatív-hajtású teherautók teszik majd ki.
Forrás: insideevs.com