Az elektromos kisautók piaca egyre több szereplővel bővül. Ez egyrészt jó, hiszen egyre több gyártó jelenik meg ezzel a méretosztállyal, ami később a nagyobb kivitelű személyautóknál is megjelenik majd. Másrészt viszont ezen méretosztály népszerűségének növekedése sok emberben erősítheti azt a tévhitet, hogy az elektromos autó városba való, leginkább másodikként.
Maradjunk előbbi felvetésünknél, és örüljünk minden új elektromos modellnek. Ha pedig hihetünk a Peugeot főnök Jean-Phillipe Imparato szavainak (miért is ne hinnénk), akkor a Peugeot 108-ból is lesz tisztán elektromos kiadás.
„Ha egy nap lecseréljük, nem látok más lehetőséget, mint a 100 százalék elektromos meghajtást.”
Ám erre még várnunk kell, hiszen az úr azt is elmondta a megnyilatkozásában, hogy a modell jelenleg is rendkívül sikeres, hiába van benne egy belsőégésű motor. Az EU-s új szén-dioxid kibocsátási norma sem szorongatja egyelőre a francia márkát, így a Peugeot egyelőre mindenképpen a jelenlegi formájában értékesíti a 108-ast, de remélhetőleg akár már a következő generációváltásnál felbukkanhat az elektromos hajtáslánc!