A 2018-ban Guangzhou Auto Show-n bemutatott modell tehát a Honda és a GAC kínai autógyártó közös gondozásában jelent meg, mely főbb paraméterei:
- 53,6 kWh-s akkumulátorcsomag
- 340 km hatótáv (NEDC szerint)
- 120 kW teljesítményű motor
- 280 Nm nyomaték
Külső jegyeiben a HR-V formáit vélhetjük felfedezni, a vezetési módok közül pedig három is választható lesz majd: Normál, Akkukímélő és Sport.
Külső méretek:
- 4308 mm hosszúság
- 1824 mm szélesség
- 1625 mm magasság
- 2610 mm tengelytávolság
- 17′-os gyári felni
Az újdonság ottani ára (az állami támogatással csökkentve) 159.800 és 179.800 RMB között alakul majd, ami az olcsóbb változat esetében 6,7 millió Forintot jelent csak. Nyilván itthon az adók és egyéb tételek miatt nem ennyi lenne, de azért megdöbbentő, hogy Kínában mit kapni ennyi pénzért! Viszont talán nem is reménytelen dolog VE-1 európai megjelenésére várni, hiszen a Honda tovább gyorsítja Electric Vision névre keresztelt európai termékfejlesztési stratégiáját. A japán vállalat legfőbb törekvése, hogy 2022-ben már minden Európában eladott Honda modell képes legyen elektromos – alternatív – meghajtásra.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. „e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/