Az elmúlt egy évben két elmélet is járt nálunk, ami azt taglalta, mi lesz a most belsőégésű motorral szerelt Audi R8 sorsa. Az egyik szerint közvetlen utód nélkül megszűnik és az e-tron GTR veszi át a szerepét.

A másik elmélet azt mondja, hogy megmarad az R8 és kap egy elektromos hajtásláncot. Nos, úgy tűnik, hogy ez utóbbi lesz a nyerő, ráadásul beszáll a hajtáslánc fejlesztésébe a horvát Rimac is. Erről pedig az angol CAR magazin számolt be, meghintve némi ingolstadti szivárogtatással az utódot illetően:

  • 4 elektromos motor
  • 95kWh-s szilárdtest akkumulátor
  • Vezeték nélküli tölthetőség
  • 700kW teljesítmény (nagyjából 950 LE)
  • 480 km hatótáv
  • Összkerékmeghajtás
  • Alumínium alváz
  • 0-100 km/h gyorsulás: 2,5 mp
Porsche Taycan és a J1 padlólemez

A motorokat biztosan a Rimac fejlesztené és szállítaná, a töltést biztosító rendszerekkel együtt, amik a Porsche Taycannak is otthont adó J1 padlólemezén egyesülnének. A kezdőár 200ezer eurótól indul. Az utód valamikor 2023 és 2024 között érkezhet.

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/