A Rimac szériaváltozata a Nevera névre lett keresztelve, mely a déli szomszédaink egy 2007-es váratlanul erős mediterrán ciklonjáról kapta a nevét. A Rimac Nevera közel 34 százalékkal hatékonyabb aerodinamikailag, mint a korábbi C_Two néven ismert prototípus.
Jelenleg a Nevera a leggyorsabb és legdrágább (tisztán elektromos) autó amit pénzért meg tudunk venni. A végső modell paraméterei nem sokban térnek el a prototípus modelltől. A négy elektromos motor összteljesítménye 1914 lóerő, ezért cserébe a Nevera 1,85 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, míg 4,3 másodperc kell a 160-as sebességhez. Az új elektromos hiperautó végsebessége 412 km/h, egyetlen töltéssel pedig akár 550 kilométert is meg tudunk tenni. Persze, nem ekkora sebességgel.
Ahogyan a Tesla, úgy a Rimac is megkezdte a Nevera szállítását. Bár sokkal drágább a Rimac és nem tömegtermelésben gyártják, de technikailag egy szériaautóról beszélhetünk ami jóval gyorsabb és erősebb, mint a Model S Plaid változata.
A Drag Times készhez kapott egy Nevera modellt és nem tudták kihagyni, hogy összemérjék a jelenleg kapható két legerősebb tisztán elektromos modell erejét és gyorsaságát:
A fenti videóból látható, hogy a Plaid jobban elkapja a rajtot, de a Nevera gyorsan utoléri és az első menetben a Rimac csúcsgépe 8.65 másodperccel fejezte be a negyedmérföldet, míg a Tesla 9,27 másodperccel ért a célba.
A második menetben is hasonló volt a helyzet, a Rimac 8,64 másodperc alatt, míg a Tesla 9,31 másodperc alatt futotta meg a negyedmérföldet.
Azért azt meg kell említeni, hogy nem rossz időt ment a Model S Plaid ahhoz képest, hogy egy négy ajtós családi szedánról beszélünk, ami sokkal olcsóbb mint a horvátok elektromos autója és folyamatosan gurulnak ki a modellek a gyárból.