Vannak a világban termékek, amik erős érzelmeket váltanak ki szinte mindenkiből. Lehet ezeket a termékeket szeretni, vagy éppen gyűlölni, ezt mindenki maga tudja. Az azonban biztos, hogy amit nagy felhajtás övez, annak a terméknek megnövekedett figyelemmel kell megbirkóznia. A Tesla Cybertruck tipikusan ilyen autó. Milliók imádják világszerte azóta, hogy a Cybertruck ablakát bedobták a hivatalos bemutatón. Amennyiben pedig hihettünk Musknak, és csapatának akkor több mint másfélmillió előrendelésnél jár a Tesla első elektromos pickupja.
Nagy valószínűséggel legalább ugyanennyi ember érez megvetést, vagy egyenesen utálatot a Cybertruck felől, különösen igaz lehet ez Amerikában, ami a pickup kategória igazi otthona, és az elmúlt néhány évet leszámítva itt a nagy köbcentis, belsőégésű motorok voltak csak jelen. Azonban ide is elkezdett beszivárogni az elektromos meghajtás, amit a benzinvérűek igen nehezen tudnak elfogadni, a megvetés részükről kézzel fogható és minden alkalmat meg is ragadnak, hogy gúnyolódjanak a Tesla pickupján.
Az az év utolsó hónapjában már volt kivágott fenyőfával elakadó Cybertruck, illetve ahogyan az szintén nemrég kiderült, a töltési karakterisztika sem a legacélosabb a mostani 400 Voltos Supercharger oszlopokon. Ez leginkább a Cybertruck 800 V-os rendszerének köszönhető, ami kívánja is ezt a szintet ahhoz, hogy a képességeit ezen a téren maximálisan kibontakoztathassa. Majd néhány napja egy teszt került fel YouTube-ra, amiben a Cybertruck képességeit vesézték ki egy autópályás futam során.
Most pedig itt a legújabb őrület. Egy újabb elakadt Cybertruck, ami ezúttal a hóval küzd és nem a terepviszonyokkal. A videót természetesen egy belsőégésű pickup utasai tették fel az Instagramra, jót kuncogva a szituáción.
Na de mi is lehet a videó hátterében? Mert az összkerekes hajtáslánc és az erő megvan az autóban, hogy egy ilyen környezetben is boldogulhasson. A problémát egyrészt az okozhatja, hogy a Cybertruck abroncsai úgynevezett „all-terrain” kategóriásak, vagyis nem feltétlenül alkalmasak az ilyen környezetben való haladása, mondjuk egy hólánc nélkül.
Illetve azt is tudni kell, hogy jelenleg két Államban kapható csak a Cybetruck. Texasban és Kaliforniában, az itteni Cybertruck tulajdonosok nem feltétlenül tapasztaltak a havas terepen való autózásban és a marketing szöveg arról, hogy az autó mi mindenre képes, nem feltétlenül segíti ki a tapasztalatlanság miatt bajba került sofőröket.
Értesülj időben a legfontosabb elektromos autós hírekről! Kövess minket Facebookon, X-en, Instagramon, vagy iratkozz fel Google News és YouTube-csatornánkra!