A Hyundai az Északi-Sarkkörre vitte a tisztán elektromos Ioniq 6 modellt, hogy megnézze az újdonság téli képességeit.
Legutóbb január elején tűnt fel a tisztán elektromos Ioniq 6 egy átlagos teszt során Németországban. Most azonban ugyan ezt az autót kapták lencsevégre az Északi-Sarkkörön, ahogy a téli képességeit vették górcső alá a Hyundai mérnökei.
Tavaly augusztusban még arról írtunk, hogy késhet az Ioniq 6 sorozatgyártása. A jó hír, hogy nem kell sokat várnunk az elektromos Ioniq 6 végső, sorozatgyártásra érett verziójára, hiszen egyre több helyen tesztelik a Hyundai legújabb elektromos modelljét.
A sorozatgyártásra érett modell végső formáját még mindig nagyon takargatják, látható a téli körülmények közötti lencsevégre kapott modell esetében a sarkkör közelében. Sajnos a Hyundai nem igazán vette le az álcafóliát és az Ioniq 6 hátsó részéhez egy hamis panel lehet rögzítve, hogy még véletlenül se lássuk milyen is lesz a modell végső formája. Ennek ellenére az Ioniq 6 felső fele álcázatlan, így megnézhetjük a tetővonalat ami nagyban hasonlít a Prophecy koncepció modellre.
Az első és hátsó túlnyúlások megnőttek az Ioniq 6 esetében, elegendő helyet biztosítva az elektromos hajtáslánc minden alkatrészének és az utasoknak.
Ha hihetünk a híreknek akkor a Hyundai a jármű bevezetését az év végére halasztja, hogy a karosszériát 20 milliméterrel meghosszabbítsák. Az Ioniq 6 várhatóan 77,4 kWh-s akkumulátorcsomaggal mutatkozik be, amelyet megosztanak az Ioniq 5-tel, ahol ez már a világ összes piacán alapfelszereltségként szerepel.