A Volkswagen ID.3 a márka jövőbemutató tisztán elektromos modellje, mely két kategóriában lett a legjobb az “Automotive Brand Contest” független, nemzetközi versenyen.

Hirdetés

Az “Automotive Brand Contest” versenyt 2011-ben hozták létre. Azóta a német parlament, a Bundestag által 1953-ban létrehozott Német Formatervezési Tanács (Rat für Formgebung) részesíti elismerésben a kiemelkedő termék- és kommunikációs formatervezést. 

Az ID.3 a “Best of the Best” címet nyerte le az “Exterior Volume Brand” és az “Interior Volume Brand” kategóriában. A zsűri szerint, a Volkswagen ID.3 “kifejező erejű, ívelt vonalakkal, koherens belsővel illetve külsővel rendelkezik. Az ID.3 kortárs értelmezése a márkára jellemző formatervezési nyelvnek. Ez a régóta várt új modell rendelkezik azzal a bátorsággal, ami egy új mozgalom beindításához szükséges.”

A Volkswagen formatervezési vezetője, elmondta “Számunkra az ID.3 a mobilitás új korszakának kezdetét jelenti. Egyben egy digitális korszak előfutára is, melyben a legkorszerűbb módszerekkel próbáljuk meg virtuálisan megalkotni a legjobb felhasználói élményt. A nyert díj, és a zsűri elismerése azt mutatja, hogy jó úton haladunk.”