A Porsche szeptember 9-én kezdte meg az első elektromos modelljének, a Taycan-nak a gyártását a zuffenhauseni üzemében. A stuttgarti cég nagy reményeket fűz a modellhez, éppen ezért több mint 700 millió eurót költöttek az üzem modernizálására és több mint 1400 embert vettek fel és képeztek át a gyártás beindításához.
A gyártás kezdete óta több mint két hónap telt el, de a Porsche még nem kezdte meg az első modellek szállítását. A német e-autógyártó rájött, hogy meglehetősen nehéz előállítani a Taycan-t, éppen ezért némi késéssel tudja csak azokat leszállítani a vevőknek. Ezt egy hivatalos levél formájában tudatta az első megrendelőkkel.
„A Taycan az első elektromos sportautónk amit a semmiből fejlesztettünk ki és amit egy új gyárban gyártunk. Alkalmazottaink teljes erővel azon dolgoznak, hogy januárban megkezdhessük a Taycan szállítását. Ennek ellenére a Taycan előállításának bonyolultsága miatt be kell jelentenünk, hogy az első modelljeink szállítása késik.
Jelenleg mintegy nyolc-tíz hetet késhet a Taycan. Elnézésüket kérjük és garantáljuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a Porsche Taycan-t a lehető leghamarabb le tudjuk szállítani a kedves megrendelőinknek.”
A Porsche 2020 januárjára ígérte az első modellek szállítását az európai kereskedésekbe, de most ez a dátum jócskán kitolódik. Évente nagyjából 20 000 darab e-Taycant ütemezett be a Porsche, de nemrég azt is elárulták, hogy a magas kereslet miatt tovább növelik a gyártási kapacitást. Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy mikor kaphatják meg az első ügyfelek a tisztán elektromos Porsche-t.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/