A Tesla új, 250 kW-os villámtöltőinek elhelyezési stratégiája teljesen érthető, hiszen így használható ki leginkább a plusz energialöket, amit egy ilyen oszlop biztosít a V2 SuC-hoz képest.

A stratégia lényege pedig az, hogy az új, V3 Supercharger állomások nem elsősorban a sűrűn látogatott területeken lesznek elhelyezve, hanem azon főutak mentén, amik a nagyobb városokat kötik össze, ezzel biztosítva a gyors és lehetőség szerint minél kevesebb megállással járó utazást.

Jelenleg is vannak még V1 Superchargerek (75 kW-os teljesítménnyel) néhány frekventált útvonal mentén, ezek lecserélése is az elsődleges feladatok közé tartoznak.

“A hosszútávú utazások útvonalaira fogunk koncentrálni, hogy aki siet, minél gyorsabban elérhesse úti célját. Továbbá a régi, V1 Superchargereket is mielőbb lecseréljük, melyek ezen útvonalakon találhatóak” – Elon Musk

A Tesla folyamatosan fejleszti töltőhálózatát, de meg kell tartani az egyensúlyt a felmerülő igények és a rendelkezésre álló töltőkapacitás között!

Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed. Vagy ha nincs Facebook fiókod akkor regisztrálj a megújult fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/