Az Apple-t senkinek nem kell talán bemutatni, azt azonban sokan nem tudhatják, hogy volt a cégnek egy időben olyan törekvése, miszerint a végtelennek mondható vagyonukkal betörtek volna az autógyártás területére egy saját tervezésű modellel. Azonban ezek az ambíciók alább maradtak.

Ám az elmúlt időszakban egy igen érdekes dolog történt, ami sok embernek okot adott a találgatások beindítására. A hónap elején távozott a Tesla mérnökségének éléről egy nagyon fontos és tapasztalt személy, Micheal Schwekutsch.  A mérnök, aki 2015-ben csatlakozott a Tesla mérnökcsapatához, igen fontos szerepet töltött be a márka legutóbbi fejlesztéseinek megvalósulásában, már ami az elektromos meghajtást érintette. Korábban is olyan autók fejlesztéseiben volt szerepe, mint a BMW i8, Fiat 500, Porsche 918 Spyder. A Teslánál pedig a Semi kamion és az új Roadster munkálataiban volt vezető szerepe.

Micheal Schwekutsch a távozásakor azonban azt nyilatkozta az őt kérdező médiumoknak, hogy nem tudja, hol folytatja munkáját. A napokban azonban LinkedIn profilján az alábbi munkahely és pozíció került feltüntetésre:

A feltűntetett pozíció az Apple Titan Projektének egy speciális célokra létrehozott csoportja. Schwekutsch ahhoz a Doug Fieldhez fog csatlakozni az Apple-nél, akit 2016-ban hívtak vissza a nyugdíjból, ahová a Teslától vonult el.

Nem ez az első eset tehát, hogy mérnök megy a Teslától az Apple-hez, amit Elon Musk egyszer úgy jellemzett, hogy:

„Ők azokat az embereket alkalmazzák, akiket mi elbocsájtunk. Mi az Apple-t a Tesla temetőjének szoktuk hívni.”

A kérdés azonban továbbra is adott: miért alkalmaz egy hajtáslánccal foglalkozó mérnököt egy szoftverekkel foglalkozó vállalat?

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/