A pályamód a Tesla Model 3 Performance-hoz, a kétmotoros erősebb változatához készült. A napokban kaphatták meg ezt a frissítést OTA-n keresztül a hármas modell tulajdonosai. Ezzel a szoftverfrissítéssel elérhetővé váltak olyan új funkciók ami az autó szinte minden egyes beállítását megváltoztatja és agresszívabbá teszi azt, kihasználva az elektromos hajtásláncban rejlő adottságokat.
A Tesla közlése szerint a szoftver automatikusan felismeri, ha a vezető esetleg driftelni szeretne, a kerekek közötti nyomatékelosztást pedig ennek megfelelően határozza meg. A frissítés pedig a regeneratív fékezésre is jótékony hatást tett. Jó hír, hogy az új „Track mode” nincs negatív hatással a hőmérsékletre, ugyanis a hűtés proaktívabb lett, a klímakompresszort is „túlhúzták”.
Mi sem bizonyítja jobban, hogy Randy Pobstnak köszönhetően a Model 3 duplamotoros változata 1:21.49-es idővel ért körbe Willow Springsben, ami meglepő módon a Ferrari 458 Italia (1:22.30) idejénél is gyorsabb. A Ferrari-verő Teslán Pilot Sport Cup 2 abroncsok és Brembo fékek kaptak helyet, ám ez az érdemekből semmit sem csökkent.
Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed.