Végső teszteken az FF91

0

A kaliforniai központú, de kínai irányítás alatt álló startup a múlt héten jelentette be, hogy az első Faraday Future elektromos SUV, az FF91 már a tesztelések utolsó fázisában van.

Ezek a tesztek elsősorban az akkumulátorcsomag véglegesítését, a hőmérséklet menedzsment és a meghajtás részleteinek vizsgálatát jelenti. Kell is az alapos tesztelés, hiszen ez lesz a márka első, bemutatkozó modellje, hibázásnak nagyon nincs helye ilyenkor. Főleg, hogy az akkucsomag kapacitása 130 kWh és 3 elektromos motor is dolgozik majd a jármű mozgatásán, feltételezve, hogy igazak a kiszivárgott részletek.

[ult_buttons btn_title=”Hirdess nálunk! Katt ide!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fmediaajanlat%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#06c100″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#06c100″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#06c100″ btn_color_border_hover=”#06c100″ btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#06c100″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]

A mostani, utolsó teszteket az amerikai Ohio-Államban lévő Transportation Research Center (TRC) nevű létesítményben végzik az autón, elsősorban autópálya-jellegű útvonalakon, 120 mérföld/óra (193km/h) sebességgel elvégezve azokat.

Chou Yeh (Senior Manager of Powertrain and Thermal Controls)is nyilatkozott, aki a titulusából adódóan a meghajtás és a hőmérséklet menedzsment fejlesztésének vezetője:

„Mindegyik teszt kiemelten fontos az FF91 tervezése kapcsán. Az FF91 prototípusának a fejlesztéseket célzó tesztjei segítenek kiküszöbölni az esetlegesen felmerülő problémákat, ezzel is emelve a jármű értékét.”

 A Faraday Future elmondása szerint az „autópálya ciklus” nevű teszt során 250 km/h sebességgel haladnak az autóval 3 percen át, majd 120 km/h-val 2 percig. Ezek a ciklusok pedig 15 percen át folyamatosan ismétlődnek egymás után. Chou elmondása szerint ezekkel a tesztekkel az Autobahn-jellegű, agresszív vezetési stílust teszetlik az autón, ezzel együtt pedig az akkumulátorokon és a hajtásláncon is.

A másik teszt „Operation 120 mph” néven fut és gyakorlatilag egy 55 percen en át folyamatos, 14 körös autózást jelent a TRC 12km-es tesztpályáján, 190 km/h-s sebességgel.

[vc_video link=”https://youtu.be/WAhS8gDQU8E” align=”center”]
[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!