A kanadai startup autói iránt félelmetesen nagy, több-tízezres megrendelések társulnak.
A cég jelenleg 2 saját gyártású és tervezésű modellt futtat, ami a Tofino és a SOLO. Mindkét járművük elektromos, ám teljesen különböző igényeket szolgálnak ki. Mielőtt részleteznénk a két típust és a befutott megrendeléseket, azért el kell mondanunk, hogy a cég az átalakításokban is élen jár, hiszen egyik munkájukról mi is beszámoltunk, ami egy Porsche 356 Speedster átalakítása volt elektromos meghajtásúra.
A projekt az E-Roadster nevet kapta és mint a fenti beharangozó videóból is kerül, igencsak kellemes lett a végeredmény.
A cég mostani két nagy dobása viszont a Tofino és a SOLO. Előbbi egy saját tervezésű sportautó, míg a SOLO egy meghökkentő formájú egyszemélyes elektromos jármű. A Tofino-ra 41 ezer, míg a SOLO-ra 23 ezer megrendelés érkezett a céghez, mely járművek Kínában készülnek majd el.
A háromkerekű, egyszemélyes SOLO várhatóan 15.500 USA dolláros áron lesz megvásárolható, 160 km-es hatótávval. Akkumulátora a kezdeti 8,64 kWh helyett 16,1 kWh kapacitással rendelkezik, 453 kg-os önsúly mellett. Méretben egy SMART ForTwo és egy Fiat 500 között helyezkedik el. Végsebessége 130 km/h, gyorsulása pedig 8 másodperc alatt történik 0-100 km/h-ra. Az első szállítmányok 2019-ben indulhatnak útnak a kínai Zongshen-béli gyár szállítmányozási kikötőjéből.
A másik nagy dobásuk a Tofino kétszemélyes sportautó lesz, 1000 USD foglaló kifizetése mellett, a vételár pedig 50000 USD. Az első Tofinok 2019-ben készülhetnek majd csak el, ám ennek ellenére már 41ezer darabot foglalóztak le belőle a leendő vásárlók. A legdurvább tény ezzel kapcsolatban, hogy még működő prototípus sincsen belőle, csupán adatok és látványtervek. 200 km/h-s végsebesség, 7 másodperc alatti 0-100km/h-ra gyorsulás várja ezen autó esetében az új gazdát, aki várhatóan 400 km-t tud majd elmenni vele.